Сред най-активните области, с най-много обхванати ученици по "Твоят час", са областите Сливен, Монтана и Търговище, където са обхванати повече от 60% от обучаващите се. Областта с най-много деца, които са се включили в дейности по интереси, е Смолян с 42,5%. В Сливен пък са първенци по обхват на учениците в групи за преодоляване на образователните затруднения.
Един от клубовете по интереси се оказва вдъхновение за Златко Трепешки от Мизия и бъдещата му професия. Момчето се включва в заниманията на Владислав Тодоров от Враца, които са свързани със създаване на макети от самолети, кораби и други превозни средства по инженерни схеми. Когато се включва в клуба, Златко е на 14-15 години, припомни си неговият учител. Хлапето тогава мечтаело да посети състезание от Формула 1 и бил запален по техните болиди. Именно и с такива макети се занимавало и то. Днес той вече е осъществил мечтата си и работи в компания на Макларън.
Тодоров разказа как Златко му е споделил, че именно дейностите по неговия проект са го запалили по това. Преподавателят обясни, че са правили макети и на бойна техника, като той е разказвал на учениците си в коя война са използвани, кои години, кой е участвал в нея. По този начин те научавали и част от уроците си по история. Тодоров сподели, че е имал такъв проект и в двете гимназии, в които е работил, като непременно ще се включи и следващата година, защото децата вече питат.
С единица или единица и половина скачат резултатите по английски език на осмокласниците от СУ “Иван Вазов“ - Вършец. Тяхната преподавателка Елена Николова обясни, че те се срещали 4 часа седмично като част от допълнителните занимания за деца с образователни трудности в обучението. През цялата учебна година децата преминали от научения от екрана, песни и игри език към правилно структуриране на изречение на базата на лексиката, която са научили.
"Химикалката и листът вече не са техни врагове“, обясни Николова. Като част от своите занимания те са имали ролеви игри, чели са две книги - "Едни малки елфчета" и "Да убиеш присмехулник", съставяли са текстове от разхвърляни думи. Имали са за задача да си изберат дума и да я напишат върху предмет, а след това да я обяснят на своите съученици. За финал са направили табла с обяснение към тях на разбираем език.