Информационната среща се състоя в открита шатра пред Дома на железничаря. Експертите от бюрото по труда запознаха хората с възможностите за заетост и професионално развитие, както и различните инициативи за осигуряване на качествени работни места, образование и обучение.
За всички събрали се пяха Антония Маркова, Владо Димов и Бойка Дангова, които изпълниха обичани от всички песни. Изпълнителите се включиха в програмата и със свои тематични разкази за своето професионално развитие.
Към събитието се присъединиха и учениците от 12-те класове в общинските гимназии. Зрелостникът Димитър Цветков, който вече е избрал да продължи обучението си в университет, приема инициативата като възможност за младите по-лесно да намерят работа и да се реализират.
През месец октомври, в рамките на кампанията, Агенцията ще бъде домакин на 45 трудови борси, 10 от които ще бъдат в Северозападна България. Трудовите борси ще се проведат предимно в по-малки населени места, както и в региони където безработицата е по-висока.
Кампанията се организира в изпълнение на проект „Готови за работа” и проект „Национална EURES мрежа”, финансирани от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и Инициативата за младежка заетост.