Доставчиците на печатните медии и онлайн новинарските услуги могат да отразяват и безплатно предизборната кампания на партиите, коалициите и инициативните комитети, регистрирали кандидати в изборите за народни представители.
Комисията описва допустимите форми на предизборна агитация в
доставчиците на медийни услуги, включително БНР и БНТ. Решението на ЦИК
е, че социалните мрежи Фейсбук, Туитър и други подобни, както и личните блогове не са медийни услуги.
Забранява се използването на агитационни материали, съдържащи герба и/или знамето на България и на чужда държава, както и религиозни знаци или изображения.
Не се разрешава за предизборната агитация да се използва държавен и общински транспорт, такава не може да има в общински и държавни учреждения, институции, държавни и общински предприятия, в търговски дружества с повече от 50% държавно или общинско участие, агитацията от служители на вероизповеданията.
ЦИК не смята за агитация извършването на религиозни обреди. Забранява се в търговската реклама да се отправят политически внушения за или против определена партия, коалиция, инициативен комитет или кандидат.
До откриването на предизборната кампания на 5 март се забранява поставянето на предизборни агитационни материали.
Публични предизборни събрания трябва да се организират при спазване на противоепидемичните мерки, заповеди и указания за провеждане на изборния процес в условията на обявената извънредна епидемична обстановка.