Вторият проект на Антоан е също игра, в която предната камера на смартфона сканира ръката на притежателя му, разпознава я и така позволява маркиране на определени обекти във виртуална реалност.
И третият проект е разработен като игра, в която се изследва човешкото поведение. Базирана е на теорията на психолога Джордж Милър, според която работещата памет на човешкия мозък и може да запомни от пет до девет елемента максимум. "Изводът при тестването на играта показва, че във виртуалната реалност нашият капацитет е по-нисък", споделя Антоан.
За проектите си Антоан получи от президента Румен Радев сертификат за отлично представяне в категорията "Дебют в компютърните науки” на годишните награди "Джон Атанасов". Такъв сертификат се връчва за първа година. За постижението си гимназистът от Монтана бе приет от заместник-кметът на Монтана Тихомир Антонов, които го поздрави от името на кмета Златко Живков.
Преподавателите на Антоан по информатика са Илиян Цанков и Цветан Стоянов. Негови научни ръководители са Красимир Асенов също от Природо-математическата гимназия в Монтана и доцент д-р Златогор Минчев от Института по математика и информатика. От всичките си проекти дотук Антоан иска да създаде платформа от мини игри и това е предстоящия му проект.