13 550 са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. 12 200 са посетили офиса на НАП заради въпроси, свързани със здравния статус. За 4440 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга «Справки за задължения», а за 3750 – необходимост от издаване на документ. 2160 са го направили поради необходимост от регистрация и промени в регистрацията, 1260 – за да получат информация, а 910 – формуляри. 1720 са посетили териториалната агенция, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, а 755 – на ПИК /персонален идентификационен код/.
Системата за управление на опашките е една своеобразна форма за противодействие срещу нерегламентираното извършване на услуги. Тя позволява и стриктен контрол върху работата на служителите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.
9 мин. е било средното време за изчакване на клиент през изтеклата година, а 4 мин. и половина – за неговото обслужване.