2010 са посетили териториалната агенция, за да уточнят задължения по справки, получени чрез електронната услуга „Справки за задължения“. За 1450 клиенти причината е била необходимост от издаване на документ, за 630 – регистрация и промени в регистрацията, а за 560 – за да платят с карта задължения през ПОС терминал. 800 са го направили, за да получат информация, а 360 – формуляри. 780 са посетили офиса на НАП, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, а 640 – на ПИК /персонален идентификационен код/. 150 от клиентите през първото полугодие са били в неравностойно положение.

Системата за управление на опашките е една своеобразна форма за противодействие срещу нерегламентираното извършване на услуги. Тя позволява и стриктен контрол върху работата на служителите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.

Между 6 и 7 мин. е било средното време за изчакване на клиент през първото полугодие, а между 7 и 8 мин. – за неговото обслужване.


Източник: montana24.net