Заявления за ползване (по образец) се подават в Информационния център в сградата на Община Враца не по-късно от 2 април 2018 г.

Комисия от общинска администрация, ще разгледа постъпилите заявления (само за преместваемите съоръжения) и ще класира участниците по следните критерии:

  • заявен най-голям размер на ползвана площ;
  • стокова специализация;
  • други специфични условия, определени от комисията.

Търговците следва да заявят реално използваната от тях общинска площ за разполагане на маси и столове за сезонна консумация на открито или временни търговски обекти за сезонна търговия.

За разполагане на маси и столове, за сезонна консумация на открито, за дните преди 1 април и след 31 октомври на календарната година се събира такса на кв. м. на ден, а за сезонна на месец.

Разрешителните за търговска дейност ще се получават лично от заявителите или упълномощени от тях лица след заплащане на такса в Центъра за административно обслужване на Община Враца.