За да проверят дали имат прекъснати здравно-осигурителни права, е достатъчно гражданите да въведат своето ЕГН и дата за раждане, като втори идентификатор, въпреки че той се съдържа в единния граждански номер. Възможно е приложението да поиска и въвеждането на зададен от него 6-цифрен код, т.нар. „капча“, за да удостовери, че не сте робот.
От НАП напомнят, че при допуснати повече от три неплатени здравноосигурителни вноски за последните три години, могат да бъдат прекъснати здравноосигурителни ви права и да нямате достъп до безплатни здравни услуги, осигурени от Националната здравноосигурителна каса.
Освен за справки за здравния статус, мобилното приложение дава възможност на потребителите да проверяват дали касовите бележки, които търговците им издават, са истински или фалшиви. За целта първо се сканира отпечатания на бележката QR код, като приложението показва кодираните в него стойност на покупката, дата, час и номер на касовата бележка и фискалната памет на касовия апарат. Клиентът може да сравни дали данните в бележката и мобилното приложение съвпадат или се различават. Ако има разлика, мобилното приложение позволява директен контакт с НАП по телефона за сигнализиране за фалшива касова бележка. Потребителят може да направи и справка дали конкретната касова бележка е получена в сървърите на приходната агенция. Ако всичко с бележката е наред, приложението показва в зелено, което значи, че документът е бил успешно получен в НАП.
Мобилното приложение на приходната агенция предлага още навигация до офисите на НАП, данъчен календар и справка за регистрация по ДДС. То може да се изтегли през App Store за телефони с операционна система iOS или през Google Play - за Android устройства.