Припомняме, че на редовното заседание на Общинския съвет на 31-ви март, частично беше изменена структурата на Общинска администрация. Предложението за промяна бе на кмета Калин Каменов. От текста му стана ясно, че съветниците през декември на миналата година са одобрили общата численост и структура на звената в общата и специализирана администрация на Общинска администрация и тя е 189 щатни бройки. Мотивите на кмета за промяна бяха, че с цел оптимизиране на работния процес и предвид нарасналия брой задължения и отговорности към общините, най-вече в сферата на социалната политика, се налага промяна в структурното разпределение и функции на длъжностите.

Предложението за новата структура бе прието, като трима се въздържаха, четирима съветници бяха против, останалите 28 гласа бяха „За“. До решението зам.-кметовете на Община Враца бяха двама. Новата структура на общинска администрация във Враца бе определена така: Кмет, зам.- кмет - култура, спорт, социални и младежки дейности, туризъм и инвестиции, зам.- кмет - устройство на територията, зам.- кмет - програми, проекти и обществени поръчки, зам.- кмет - образование и здравеопазване и Секретар.

Общата численост на администрацията не се променя и остава 189 щатни бройки, от тях - делегирана държавна дейност 129 и дофинансирана държавна дейност- 60 броя. Програмите, проектите и обществените поръчки ще се ръководят от зам.- кмета Мария Попова. Образованието и здравеопазването попадат в ресора на зам.- кмета Петя Долапчиева. Кой ще бъде четвъртият зам.- кмет, с ресор култура, спорт, социални и младежки дейности, туризъм и инвестиции, предстои да разберем.