Сред кандидат-стажантите са български студенти както от родни университети, така и от висши учебни заведения в Италия, Нидерландия, Великобритания и други. Най-желани от младите са стажантските позиции в областта на разработка на софтуер, работа с данни и управление на услуги. Другите направления, в които кандидатите подаваха своите документи, бяха бизнес маркетинг, графичен дизайн и финанси.

От всички общо 460 получени кандидатури само 42 кандидати бяха поканени на втория етап – т.нар. „център за оценка“. В него те получиха разнообразни задачи, с които трябваше да се справят в реална обстановка и за кратко време. Следващият финален етап от подбора е провеждането на индивидуално интервю. На него кандидатите ще зададат своите въпроси към мениджъра на екипа, в който кандидатстват, и ще покажат мотивацията си за кариерно развитие.

Какъв обаче ще бъде финалният избор, ще стане ясно през ноември, когато Yettel ще посрещне новите си стажанти. В рамките на една година те ще работят по стратегически за компанията проекти и ще трупат реален опит в динамичния бранш на телекомуникациите. Всеки от тях ще има свой ментор, който ще ги напътства и ще им помага в ежедневните задачи. През първите няколко седмици участниците ще имат възможност да преминат на ротационен принцип през различни отдели в компанията, за да добият цялостен поглед върху телекомуникационния бизнес и да открият точното място за себе си.

Най-голямото предимство на стажа в Yettel е, че дава реална възможност на младите хора да бъдат наети на постоянна позиция и да продължат развитието си в компанията. От началото на програмата през 2016 г. до днес през нея са преминали 62 стажанти, като 83% от тях са останали на постоянна позиция и продължават развитието си в компанията и до днес.