Анализът сочи, че клиентите на ЧЕЗ Електро са предпочели възможностите, които осигуряват начините за плащане на сметки от разстояние в ситуация на извънредно положение поради опасността от заразяване с коронавирус. Клиентите са осъществили плащанията на сметките си по интернет, чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или с платежно нареждане.
Безкасовите начини на плащане спестяват време и усилия на потребителите и ги правят независими от мястото и работното време на касите за плащане в брой. Средно на месец 307 000 клиенти на „ЧЕЗ Електро България" АД се възползват от предлаганите от Дружеството 9 начина за безкасово плащане - по банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане, по интернет чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или директно през сайта на ЧЕЗ, с sms през системите на ePay и Icard, които дават на клиентите и достатъчно сигурност.
Над 25% от клиентите на дружеството предпочетоха да получават и месечните си фактури за електрическа енергия онлайн. Електронна фактура може да бъде заявена на www.cez.bg, през фейсбук-профила на ЧЕЗ Електро @cezelectrobg, на телефон 0700 10 010, както и в офисите на Изипей.