Кандидатите за заемане длъжността „Здравен медиатор” трябва да отговарят на следните изисквания:
Да имат завършено средно образование;
• Принадлежност към местна уязвима етническа общност;
• Познаване на здравните и социални проблеми на общността;
• Владеене на езика на общността;
• Комуникативни умения;
• Компютърна грамотност (MS Word, Internet).
Кандидатите трябва да представят следните необходими документи:
• Автобиография;
• Мотивационно писмо;
• Копие от диплома за завършено средно образование;
• Заявление по образец
Образец на заявлението се получава в деловодството на Община Мездра. Документът може да бъде изтеглен и от интернет страницата на Община Мездра на адрес: www.mezdra.bg, Секция „Обяви“.
Подборът ще се проведе в рамките на един ден и включва разглеждане на постъпилите документи от комисия и провеждане на интервю с кандидатите, одобрени по документи.
Датата, часът и мястото на провеждане на подбора ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за кандидатстване.
Документите се подават в деловодството на Община Мездра
Краен срок за подаване на документите: 08.02.2020 г.