Представителят на "Враца Софтуер" Ева Тодорова разгледа процеса по създаване и популяризиране на онлайн магазин, а Тонко Влахов разкри намеренията на ай ти центърът в града да стартира курс по дигитален маркетинг. Венко Стоев представи алгоритъма, по който работи Facebook, и различни инструменти, чрез които ефективно се оптимизират рекламни страници.
Обучението завърши с презентация на акаунт мениджъра в рекламна агенция Brandnew.bg Дияна Вълчанова, която запозна приставащите с най-актуалните похвати в рекламния бизнес и тенденциите при професионално изграждане на бранд, лого и други елементи на успешната стратегия.
Заинтересованите от обучението бяха предимно млади хора. които планират да стартират или вече управляват малък онлайн бизнес, След като получиха грамоти за своето участие, те изразиха удовлетворението си от наученото и надеждата, че и занапред ще се намерят ще се провеждат подобни мероприятия. На свой ред МИКЦ - Враца изрази благодарност към Община Враца за предоставената възможност да реализира това неформално обучение в комфортната за тази цел конферентна зала.