"Това е задължение на контролния орган - да установи дали съобщението за намаление се прилага правилно, дали то се прилага от най-ниско прилаганата цена, дали е дадена пълната информация на потребителя, включително и старата цена, от която се прави намалението, защото това е едно задължение на търговците. Установихме, че едно от най-често срещаните нарушения е да не се посочва на потребителя старата цена, от която се извършва намалението, за да може той да вземе информиран избор".
• България • 447 • 0
КЗП с масови проверки за нелоялни търговски практики при намаленията
Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва масови проверки за нелоялни търговски практики. Едно от най-важните задължения за търговците е стоката да бъде продавана на възможно най-ниската цена в продължение на един месец, посочи председателят на Комисията Стоил Алипиев, цитиран от БНР.