ФБР предупреждава, че разликите с рекламите на оригиналните брандове са минимални. Те са трудно забележими, особено когато човек бърза или не е виждал, или посещавал тези реклама и сайт преди. Рекламите често изписват оригиналния сайт, но при клик пренасочват към фалшивия.
Има и голямо разнообразие от мними реклами. Някои от тях се представят за популярни програми и приложения. Потребителят мисли, че изтегля тях, но всъщност качва вирус в компютъра си. Той може да е криптовирус за откуп или пък за кражба на данни.
Популярност набират и фалшиви реклами за банки и криптоборси. Потребителят остава с впечателението, че използва позната услуга, но всъщност въвежда данните си директно за хакерите.
ФБР препоръчва потребителите да не бързат да кликват спонтанно върху първата реклама в търсачките. Ако търсят конкретен бранд или фирма, да погледнат по-надолу в резултатите на търсачката и да изберат нейния линк от там. Ако посещават даден сайт често, по-добре да си направят отметка в браузъра, за да спестят време. А при търсене на непознат за тях досега продукт, бранд или фирма, да са по-внимателни и също да преглеждат и другите резултати преди да кликнат на линка на рекламата.