Данните ще се обновяват в реално време и ще идват от национални и глобални институции и организации. Ще има и съвети за хигиена, намаляване на риска от разпространение на вируса и др. Постепенно ще се предлагат и групи, в които хората да обменят въпроси и информация.
Онлайн центърът тръгва първо в Италия, Франция, Германия, Испания, Великобритания и САЩ. В следващите дни постепенно ще се появява и в останалите държави.
Центърът ще е разположен в горната част на потока от публикации (News Feed) в профилите на потребителите. Информация от него ще излиза и по-надолу, когато хората преглеждат останалите новини.
Междувременно компанията обяви, че намалява броя на модератори, които преглеждат новини и реклами преди публикуването им. Повечето от тях ще работят от домовете си или ще са служители на самата компания, а не на външни фирми както досега. Така ще бъде за неопределено време. Facebook уточнява, че това ще доведе до по-бавно публикуване на реклами и обяви, забавяне на разглеждането на оплаквания за отказана публикация и др.
Facebook допълва, че ситуацията постоянно се променя и затова може да въведе и други промени. "Ще правим всичко възможно, за да се справяме с всеки проблем възможно най-бързо и ще продължаваме да ви информираме", казва компанията към създателите на съдържание.
Източник: vesti.bg