В няколко модула експерти в дигиталния маркетинг ще разкажат накратко какво точно работят и какви възможности за професионална реализация съществуват в тази сфера. Лектори ще бъдат Йоана Христова, Ивайло Йорданов и Емилиян Кадийски, които ще говорят съответно за маркетинг чрез съдържание, маркетинг в социалните медии и дигитализацията в информационната ера.
Също така ще бъдат разгледани и някои основни направления в дигиталния маркетинг: управление на реклами във Facebook и Google, създаване на съдържание, SEO, електронна търговия и изготвяне на маркетинг стратегия.
По време на събитието ще бъде представен предстоящия 4-месечен курс по Дигитален маркетинг на Враца софтуер общество. Той започва в края на февруари 2019 г. и е предназначен както за ученици в гимназия, така и за работещи и безработни.
В миналогодишното първо издание на курса взеха участие 25 човека, а сред тях има вече работещи в тази сфера. В дигиталната ера има търсене както на програмисти, така и на специалисти по дигитален маркетинг. Ако вие сте креативни, упорити, ползвате Facebook и Google и искате да се развивате, не губете повече време!
За повече информация може да следите страницата на събитието във фейсбук https://www.facebook.com/events/300925457293821/
За Враца Софтуер:
Екипът на Враца Софтуер Общество, има за мисия да даде нови възможности за предизвикателна и добре платена работа, която е възможна точно тук - във Враца. Каузата ни срещна разбиране от Фондация “Америка за България” , която е съпричастна към създаването на възможности за работа и образование на младите хора в България.
За Фондация "Америка за България":
Фондация „Америка за България“ е една от най-големите благотворителни организации в Централна и Източна Европа и е създадена през 2009 г. Тя е пряк наследник на Американския инвестиционен фонд, чиято успешна дейност в продължение на повече от 20 години създава капитала, с който оперира Фондацията днес. Това позволява „Америка за България“ да бъде напълно независима и самостоятелна институция.
От създаването си до днес Фондацията е инвестирала над 200 млн. долара, за да подпомогне укрепването на динамичната пазарна икономика и институциите на демократичното общество в България чрез подкрепа на инициативи в шест области: „Образование“, „Гражданско общество и демократични институции“, „Развитие на частния сектор“, „Изкуство и култура“, „Културно наследство и туризъм“ и „Социална сфера“.