За 290 причината е била необходимост от издаване на документ, за 230 – регистрация и промени в регистрацията, а за 165 – подаване на заявление за подаване на документи по електронен път. 130 са го направили, за да получават информация, също толкова – формуляри, а 58 – за персонален идентификационен код.
Между 8 и 9 мин. е било средното време за изчакване на клиент през януари, а 4 мин. и половина – за неговото обслужване.
• Общество • Регион / Монтана • 1100 • 0
3500 клиенти обслужи НАП - Монтана през първия месец на годината
Малко над 3500 данъкоплатци и осигурители са обслужени в офиса на Националната агенция за приходите в Монтана през първия месец на годината.
1075 клиенти са посетили приходната администрация в областния град заради въпроси, свързани със здравния статус. 1065 са посетили териториалната агенция по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 330 – за уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга „Справки за задължения“.