Най-многобройната група е на москвичите - 6613. Причината е, че няколко модела от въпросното съветско возило дълги години се произвеждаха и у нас в завод „Балкан“ в Ловеч. От произвежданите също у нас „Булгаррено“ с регистрация сега са само 73.
Интересното е, че ладите, за които навремето хората чакаха доста години ред в „Мототехника“, са вече много редки. Справка в сайта на КАТ сочи, че по-старите от 20 години регистрирани возила от марката са само 191. Те са много по-малко дори от старите волги, които са над хиляда, или от двутактовите източногермански вартбурзи, чиято бройка също е над 1000. От полските модели „Варшава“ и „Полонез“ са останали съответно само 84 и 17 бройки, а за „Фиат“, произвеждан някога и в Полша, в сайта на КАТ няма отделна информация. Запорожките на повече от 20 години с регистрация в транспортната полиция са останали само 249, а от произвежданите в бивша Югославия „Застава“ има само 225. От друг модел - „Юго Флорида“, също правен в разпадналата се балканска държава, е регистрирана само една кола.
От останалите соцмарки леки автомобили от преди 1989 г. от „Чайка“ са останали 58, а от следващия й модел ЗИМ - 13. Навремето в бившия СССР тези коли са наричани „членовози“, защото са били използвани като служебни коли на ръководната върхушка на управляващата комунистическа партия.