Промяна се усеща с всяка следваща година, когато все повече хора подкрепят кампанията и показват, че истински вярват в нея, постоянни са в посока превенция и познават симптомите на болестта. За промяната ни напомнят и символично осветените в розово сгради в София и редица общини в страната, които всяка година виждаме по време на Националния розов ден. Розовата светлина има за цел да затвърди още веднъж вярването, че никоя жена не бива да остава на тъмно за рисковете и симптомите от развитие на рак на гърдата, а ранната превенция, както и високата осведоменост по темата, са ключови.

За съжаление статистиката продължава да бъде все така стряскаща - над 50 000 българки са диагностицирани с рак на гърдата, а случаите се повишават със средно 3800 всяка година. Все още има много жени, които поради една или друга причина пренебрегват здравето на своите гърди и не са постоянни за своя годишен профилактичен преглед. Именно затова кампании за информираност и подкрепа продължават да са все така необходими и актуални за българката.