Най-голям относителен брой жалби има по отношение на надписани сметки, които са 650 (15,16%). За проблеми с роуминга има 400 жалби, като по думите на Божков 50% от тях не се отнасят до роуминг. В студиото на БНТ Божков коментира, че много хора бъркат понятието роуминг и уточни, че за роуминг става дума, когато сте в чужбина, като използвате услугите на един оператор, но говорите в мрежата с други оператори.

Все пак по отношение на роуминга имало и "подла" практика от страна на единия оператор, макар че Божков не каза кой. Ето и какви бяха точните му думи: "Не е тайна, че някои оператори започнаха да хитруват. Някои от тях деактивираха услугата за роуминг с цел да се закупят нови планове на по-висока цена. тъй като това не беше подето от другите мобилни оператори този оператор си коригира политиката. Мисля, че имахме коригиращо поведение на пазара и на самия регулатор. Повечето от тях се опитаха да прикрият част от тези опити са повишаване на техните пакети чрез различни хватки".

Източник: actualno.com