Почти 1600 клиенти са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а около 900 заради въпроси, свързани със здравния статус. 420 от клиентите през април са били в неравностойно положение и родители с деца до 6 г. 235 са посетили териториалната агенция поради необходимост от издаване на документ, а 135, за да платят с карта задължения през ПОС терминал. За приблизително 400 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга „Справки за задължения“, за 200 – подаване на заявление за подаване на документи по електронен път, а за 115 – регистрация и промени в регистрацията. 105 са го направили, за да получат ПИК /персонален идентификационен код/, също толкова – информация, а 75 – формуляри.

7 мин. е било средното време за изчакване на клиент през април, а 5 мин. за неговото обслужване.