Smart Accounts е интуитивен софтуер с нов, 360-градусов подход в обслужването на финансовите и счетоводни нужди на бизнеса, с лесен онлайн достъп отвсякъде и с най-високо ниво на защита. Услугата дава решения за най-честите предизвикателства, с които бизнесите се сблъскват при управление на своите финанси и счетоводство, като предлага пълно автоматизиране на работните процеси, сътрудничи при управление на време и средства и улеснява времеемката ръчна обработка на големи обеми важни документи.
„За един бизнес е от критична важност да разполага с леснодостъпни и работещи решения, с които да пести ценни ресурси и да постига по-добри резултати. А за нас като технологична компания е важно да сме партньорът, който успява да идентифицира неговите нужди и да им отговори с иновативни решения. Затова сме особено щастливи, че благодарение на ексклузивното партньорство с Nula.bg, можем да предложим на бизнес клиентите на Yettel услуга от ново поколение. Използвайки съвременните технологии превръщаме една сложна тема като финанси и счетоводство в модерен и ефективен дигитален процес с лесно и сигурно управление“, заяви Николай Николов, директор „Бизнес продажби и маркетинг“ в Yettel.
„Облачните решения трансформират начина, по който бизнесът управлява счетоводството и финансите си. Този модел вече e успешно приет в развитите страни и гарантира гъвкавост и удобство. Това дава възможност на компаниите да подобрят производителността си и да намалят оперативните си разходи. Yettel е бранд, който е фокусиран към клиентите, дигитализацията и иновациите. Благодарни сме им за партньорството в създаването на такъв тип съвместна услуга и затова, че заедно помагаме на българския бизнес да се развива“, коментира Мартин Матеев, изпълнителен директор на Nula.bg.
Услугата е подходяща както за предприятия, които търсят ефективно производство с интегрирана финансова отчетност и оптимизация на процесите, така и за търговци, които имат нужда от автоматизиране на управлението на приходни и разходни документи. Smart Accounts идва с интелигентни инструменти за издаване на персонализирани и периодични електронни фактури. С помощта на AI и технологията OCR (Optical Character Recognition) за разчитане на информация от фактури, платформата значително подобрява и процеса по тяхната обработка, драстично намалява ръчния труд и минимизира възможностите за допускане на грешки. Софтуерът автоматизира категоризирането на приходни и разходи транзакции, изчислява данъчни и здравно-осигурителни задължения, подготвя съдържанието на декларации, платежни нареждания и финансови отчети. Платформата дава възможност за свързване с банкови сметки за целите на проследяване на парични потоци, автоматично извличане на транзакции, проследимост на фактури за бъдещи и минали задължения и вземания, бизнес отчети и дори управление на персонал (ТРЗ) и плащане на заплати и осигуровки.
Достъпът до услугата Smart Accounts e изцяло онлайн през компютър, смартфон или таблет, без необходимост от инсталация на софтуер на устройството, и е с осигурена 24/7 техническа поддръжка. Разнообразните функции на платформата са обособени в шест тематични модула и четири абонаментни плана, от които бизнес клиентите могат да изберат най-подходящите за тях
Повече информация за услугата Smart Accounts за корпоративни клиенти можете да намерите тук.