Дългоочакваната лента би привлякла и в нормални условия голяма аудитория. Предвид глада на зрителите за нови усещания пред големия екран, сега се очаква еуфорията към филма да е дори по-голяма. Това поставя Warner Bros. в по-силна позиция при провеждането на преговори с операторите на киносалони относно излъчването на „Тенет“.

63% от печалбите от продажбата на билета ще отиват в джоба на компанията, гласи новата политика на компанията. Това е скок в сравнение със средните стойности, които продуцентските студиа прибират традиционно от боксофиса и които през 2016 г. достигат до 53%.

Оборотната компания поставя и още условия към киносалоните, които искат да излъчват „Тенет“. Сред тях, разбира се, попада и спазването на всички противоепидемични мерки, като независимо от политиката в страната или щата зрителите ще са задължени да носят маски навсякъде в салона с изключение на когато консумират закупените на терен храни и напитки.

Изисквания има и към продължителността на престоя на „Тенет“ на голям екран, съобщават от IndieWire. Малките оператори, които ще излъчват заглавието само в една зала, трябва да дадат гаранция, че новата рожба на Нолан ще се задържи в афиша минимум 4 седмици. За два екрана задължителната продължителността се качва на над 35 дни, за три – на 56 дни. Мултиплексите с над 9 зали за прожекции трябва да подсигурят показването на „Тенет“ за поне 12 седмици.

В САЩ филмът ще направи премиерата си на 3 септември. На немалко територии обаче „Тенет“ ще бъде достъпен и по-рано. Сред страните, в които това ще се случи, е и България, където премиерното заглавие на Кристофър Нолан ще се завърти дебютно из киносалоните още следващата седмица – на 26 август.