Целта на инициативата „#Дай на Кирилица” е да се провокира използването на кирилица в Интернет, както на личната, така и в бизнес комуникацията. Начало на инициативата е дадено през 2015-та година с изложба, в Betahaus в София,която показва визуалното превъзходство на кирилицата и има за цел да осмее 6liokavicaта. За тази цел едни от най-добрите графични дизайнери – Николай Ванчев - творчески директор на Publicis Sofia, Евелина Георгиева-Браткова, Асен Петров и Иван Христов /Fontan2/, създават серия от постери, чиито обект са реални примери на употребата на “шльокавица”, цитати от известни български литературни и музикални произведения, както и техни лични послания, които са изобразени паралелно на 6liokavicтa и на кирилица.

Кампанията се организира с подкрепата на Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий", Нов Български Университет, Ротаракт клуб София-Средец, BG-Mamma, Digimark, Netinfo, Betahaus, Credo Bonum Foundation, Go guide, CSR Bulgaria, OLX.bg, Club Mate и Host.bg. Изложбата се подрежда в Младежкия дом и ще бъде открита на 22 май в 12:30 ч. от Мариела Мутафова – ръководител проекти и член на управителния съвет на АСОРИ.