Така вече две частни фирми ще се конкурират с държавното „БДЖ – Пътнически превози“. Припомняме, че пловдивската „Пимк“ също има лиценз за превоз на пътници, като компанията вече заяви желанието си да експлоатира маршрута от София до Бургас, както и още няколко други направления.

За момента не е ясно „РейлИмпекс“ към кои жп линии проявява интерес и с какъв състав ще може да ги обслужва.

Компанията е учредена през 2014 г. от Младен Добрев Добрев, който е едноличен собственик на капитала и управител, сочи справка в Търговския регистър. Първоначалният предмет на дейност е бил свързан с вътрешна и външнотърговска дейност, ремонт на дизелови и електрически локомотиви, вагони, транспортна дейност в страната и чужбина и др. В края на 2023 г. той е разширен, като вече включва и извършването на жп превози на пътници и товари, наемане на локомотивна тяга и вагони за извършване на жп превози на пътници. Първоначалният капитал от 5 хил. лв. също е увеличен на 400 хил. лв.

За 2022 г. компанията не е реализирала приходи, показва последния финансов отчет, качен в Търговския регистър за същата година. Приходите за 2021 г. са 64 хил. лв.

Добрев е едноличен собственик на капитала на още две фирми – „Евроинженеринг“ ЕООД и на „Зара Профит“ ЕООД. „Евроинженеринг“ ЕООД има валиден лиценз за превоз на товари, подновен през 2022 г. Фирмата е специализирана в ремонт на товарни вагони и възли за вагони, както и ремонт на дизелови локомотиви, информира сайтът Economic.bg.