През м. г. беше ремонтирано платното за София на двете съоръжения и сега трафикът ще преминава по тях. Виадуктите не бяха обновявани от построяването им преди повече от 30 години. „Коренишки дол“ при км 36+450 е в експлоатация от 1986 година, а дължината му е 481 метра. Съоръжението при км 37+920 е 322 метра. Очаква се ремонтът им да завърши до края на строителния сезон. Ще се ремонтира както пътното платно, така и долното строене /колоните на съоръженията/.
В момента на АМ „Хемус“ се ремонтира и тръбата за София на тунел „Витиня“. Движението се осъществява двупосочно в основно обновената тръба за Варна, която е с вентилационни, пожаро-известителни и осветителни системи. След ремонта и тръбата в посока столицата ще бъде в същия вид и същите системи за безопасност.
Агенция „Пътна инфраструктура“ апелира шофьорите да карат разумно и да спазват стриктно въведената временна организация на движението по време на строителните работи. Ремонтът е наложителен и трябва да бъде направен, за да се пътува след това много по-удобно по обновени пътни участъци.