За управление на инвестицията „брокерът“ настоял да инсталира приложение на телефона си, за да я достъпват и консултират. Последвали още разговори и „консултации“ чрез WhatsApp. За времето от 6 февруари до 11 март чрез електронно банкиране жената превела значителни суми по различни сметки.

На 11 март тя е деинсталирала приложението от телефона си, а вчера подала сигнал в полицията, че е измамена. По случая е образувано досъдебно производство, материалите ще бъдат докладвани в прокуратурата.

На 1 март сектор Киберпрестъпност на ГДБОП алармира за ръст на получаваните сигнали от български граждани, загубили значителни суми след инвестиране в измамни онлайн платформи, претендиращи да са лицензирани посредници. Антимафиотите отправиха съвет за мнителност към всякакви предложения за инвестиции, получени онлайн.

Линк към списък на сайтове и домейни, за които дирекция "Киберпрестъпност" е установила, че се използват за извършване на инвестиционни измами: https://www.cybercrime.bg/investmentfraud.html