От началото годината имаме пет произшествия, които станаха медийно известни, като те са станали между юни и август, посочи Друмев. След всеки инцидент нашите специалисти анализират причините с цел да се подобри състоянието на подвижния състав и да не бъдат допускани повече такива инциденти. Оказа се, че всички инциденти са в тази серия 40, коментира Друмев. Анализирайки съответните технически причини, довели до инцидентите, предприехме мерки за недопускане на повече такива, добави той.
По думите му друг проблем е електрическата инсталация. Закупени са съответните уреди, за да констатират конкретните пропуски, обясни Друмев.
Предвиждаме монтиране на видеонаблюдение в локомотивите и мотрисите, каза още директорът на БДЖ.
Трябва да признаем, че с течение на годините имаме известен недостиг по отношение на резервните части. Обявени са всички необходими процедури. Към края на годината трябва да приключат, обясни Друмев.
Пътнически превози средно дневно, за да осигуряват необходимия график за движение на влаковете, започват с шест локомотива по-малко. Предприели сме мерки за оптимизиране на графика, каза още той.
За БДЖ сигурността и безопасността на пътниците и служителите ни винаги е била приоритет и една от основните задачи, които изпълняваме ежедневно, заяви още изпълнителният директор.