Главен счетоводител стана Рая Гъргова-VI клас от ОУ „Георги С. Раковски“- село Бързия, секретар на общинската администрация бе Лора Александрова Каменова – V ”а” клас от Второ основно училище „Христо Смирненски“, поста на одитор зае Ася Александрова от VІІ клас от Първо основно училище „Никола Йонков Вапцаров“, директори дирекции станаха Теди Илиева – VII „б” клас от IV ОУ „Г. С. Раковски“ и Илиян Енакиев- V клас от ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“- с. Замфирово. Мястото на Гл. експерт „Образование“ зае Цветелинка Георгиева – XI „б” клас от Профилирана гимназия „Д-р Иван Панов“, а ролята на пиар на Община Берковица бе поверена на Елина Тодорова от VІІ а клас от Трето основно училище „Иван Вазов“.
След като станаха част от екипа на администрацията на Берковица учениците се заеха със задълженията си и след това направиха самостоятелна оперативка при кмета Николай Еленков, на която подготвиха предложенията си към инж. Милчо Доцов. Те бяха в няколо направления:
Екология:
Прочистване на дърветата в Община Берковица от изсъхнали клони;
Провеждане на ежегоден ден за залесяване на гората;
Подновяване на цветните лехи в центъра.
Образование:
Ежегодни конкурси в сферата на литературата и изкуството;
Подобряване на материалната база (отопление).
Спорт и младежки дейности:
Ремонт на спортната зала;
Открити спортни площадки, които да са достъпни за всеки;
Създаване на младежки клубове;
Постоянно кино в града.
Туризъм:
– организиране на походи и ски състезания;
– почистване на туристическите обекти в Берковица.
Инфраструктура:
– подобряване на инфраструктурата в общината;
– поставяне на липсващи осветителни тела и поправка на счупените.
Кметът инж. Милчо Доцов прие всички предложения и ги отчете като „добър резултат“ от работата на младежите. Той ги поздрави и им пожела бъдещи успехи във все по-отговорния живот, който ги очаква. В края на срещата инж. Доцов отново подчерта, че „Берковица е била, е и ще бъде духовният и културен център на Северозапада“. Той връчи на всяко едно от децата „Сертификат за участие в младежко общинско управление“ и пакет с рекламни сувенири на общината.