Тя коментира колко важно е трасето за този най-слабо развит регион в страната. Вината, че изпаднахме в хаос и безвремие, е на всички нас, подчерта Кирова, признавайки и за удобното мълчание, когато са променяни параметрите, вероятно включвайки и себе си.

При нормално правителство това трасе отдавна е щяло да е факт, убедена е заместник-председателката на Народното събрание. Само 65% е изпълнението и това този път се измерва в човешкия животи. Северозападът се нуждае от завършване на започнатото преди 6 години, предупреди Росица Кирова.

Днес трафикът е изключително натоварен и е нужен ясен план и график, за да може след година пътуването от София до Видин вече да не е кошмар.

Темата е много актуална, отговори служебният министър Коритарова и тя признавайки, че всички сме длъжници на Северозапада. Забавени в годините са много проекти, по думите й. Сега този проект трябва да бъде реализиран веднага и да не се губи ценно време. Критиката ще я поемем, отчете строителният министър.

Обектът е от национално и международно значение, каза Коритарова. При нужда ще бъде променена организацията на движението. В момента се строят 85 километра от трасето. Нямаме време за губене, сега е летният строителен сезон, той не трябва да бъде пропускан за пореден път, категорична е Виолета Коритарова.

Тя призова гражданите за търпение, докато се изгради трасето. Нужно е обновяване на пътната инфраструктура, категорична е строителният министър. Заедно да вървим по трудния път и да постигнем успех, настоя Коритарова. Амбицията на МРРБ е до края на годината по една лента да е готова в двете посоки и да не се сключват анекси, както и да има удължаване на строителството.