През февруари тази година беше извършен частичен, авариен ремонт на моста.Това стана след посещение на тогавашния областен управител Момчил Младенов и бе направен оглед от експерти на АПИ.
На опасното съоръжение се беше образувала дупка с дължина 1,5 м и ширина почти 1,20 м. Оголена бе и арматурата на моста. Беше констатирана и повреда на целостта на плочата на съоръжението.
Тогава жителите на околните села излязоха на протест с искане да се отпуснат средства за възстановителни дейности и основен ремонт на моста.
Първите мерки, които тогава областният управител разпореди, бяха да бъде разширен периметъра на сигнализацията, с която се обозначава, че съоръжението е в ремонт и експресно да се запълнят проблемните участъци. Бяха дадени указания на директорите на Областно пътно управление - Враца и на Областната дирекция на МВР на мястото да има дежурен патрул, а скоростта на преминаване на моторни превозни средства да бъде намалена до 30 км/ч. Възстановени бяха компроментираните зони по плочата и асфалтовата настилка. Аварийният ремонт обаче не беше гаранция за подобряване експлотационното състояние на моста и безопасното движение по съоръжението за дълъг период.
Обявената от АПИ обществена поръчка предвижда изграждането на ново пътно платно и пътна плоча, хидроизолация и асфалтова настилка. Ще бъдат подменени ограничителните системи, тротоарните блокове и ще се подобри отводняването на участъка с дължина 238 м. С ремонта на съоръжението ще се подобри експлоатационното състояние и ще се осигурят условия за безопасно движение и комфорт на пътуващите.