До този момент жителите на областта със специфични двигателни проблеми, които желаехада заявят административни услуги, бяха затруднени, поради неработещата помощна рампа.
Областният управител Николай Николов припомни, че назад във времето е имало неуспешни опити да бъде осигурен подобен механизъм, но пълноценното функциониране на рампата е било невъзможно поради наличието на елементи, застрашаващи здравето на хората.
“За мен е важно да се осигури ефективна държавна администрация. Всеки ден, независимо по какви причини, особено в приемния ми ден, при мен идват хора от различни възрасти, имащи нужда от подкрепа при разрешаването на различни въпроси. Много често до квалифицираните експерти в държавната администрация нямаше достъп и няколкото стъпала силно затрудняваха хората с двигателни проблеми. Длъжни сме на обществото и винаги съм държал на прецизността, с желание да бъда полезен”, допълни Николов.
Освен електронните административни услуги, предоставяни от Областна администрация - Враца чрез централизирана система на официалния сайт, гражданите могат да подават на място документи във връзка с имоти, държавна собственост, както и да получат информация по въпроси, касаещи транспортна свързаност, здравеопазване, младежки дейности и образование, култура, околна среда и наука.
Областният управител Николай Николов и екипът му, освен провеждането на прозрачни и честни избори, имат за цел да осигурят публичност на работата на институцията. Проактивната политика и сътрудничество между общините от областта и държавната администрация с териториалните звена на изпълнителната власт са сред основните приоритети на новото ръководство.
"Доброто взаимодействие и сътрудничеството между местната и изпълнителната власт прави по-успешна работата в полза на жителите на област Враца. Това е най-правилният начин да върнем доверието на обществото в държавата като ефективен партньорпри разрешаването на казуси от всички аспекти на икономическия и обществен живот”, подчерта Николай Николов.