© областна администрация Враца

До този момент жителите на областта със специфични двигателни проблеми, които желаехада заявят административни услуги, бяха затруднени, поради неработещата помощна рампа.

Областният управител Николай Николов припомни, че назад във времето е имало неуспешни опити да бъде осигурен подобен механизъм, но пълноценното функциониране на рампата е било невъзможно поради наличието на елементи, застрашаващи здравето на хората.

“За мен е важно да се осигури ефективна държавна администрация. Всеки ден, независимо по какви причини, особено в приемния ми ден, при мен идват хора от различни възрасти, имащи нужда от подкрепа при разрешаването на различни въпроси. Много често до квалифицираните експерти в държавната администрация нямаше достъп и няколкото стъпала силно затрудняваха хората с двигателни проблеми. Длъжни сме на обществото и винаги съм държал на прецизността, с желание да бъда полезен”, допълни Николов.

Освен електронните административни услуги, предоставяни от Областна администрация - Враца чрез централизирана система на официалния сайт, гражданите могат да подават на място документи във връзка с имоти, държавна собственост, както и да получат информация по въпроси, касаещи транспортна свързаност, здравеопазване, младежки дейности и образование, култура, околна среда и наука.

Областният управител Николай Николов и екипът му, освен провеждането на прозрачни и честни избори, имат за цел да осигурят публичност на работата на институцията. Проактивната политика и сътрудничество между общините от областта и държавната администрация с териториалните звена на изпълнителната власт са сред основните приоритети на новото ръководство.

"Доброто взаимодействие и сътрудничеството между местната и изпълнителната власт прави по-успешна работата в полза на жителите на област Враца. Това е най-правилният начин да върнем доверието на обществото в държавата като ефективен партньорпри разрешаването на казуси от всички аспекти на икономическия и обществен живот”, подчерта Николай Николов.