В други съобщенията се уведомява, че клиентът има праткакато понякога се посочва произволен номер и получателят трябва да заплати определена сума за нейната доставка, освобождаване от митница или коригиране на адрес, като е необходимо да предостави данни от банкова карта и др.
С настъпването на коледните и новогодишните празници се увеличава обема на пратките и очакваме фищинг имейлите да се активират още повече.
„Български пощи“ ЕАД обръща внимание, че не изпраща тези съобщения, не провежда анкети или игри, не раздава награди, не изисква по имейл заплащане on-line на такси за доставка или освобождаване от митница и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или кредитна карта, както и такса за доставка. Дължими цени към „Български пощи“ ЕАД и държавни вземания се заплащат в пощенската станция при доставката на пратката.