Финансирането ще даде възможност на 21 лични асистенти да продължат да предоставят услугата при 4-часов работен ден, както и на 50 домашни помощници, които ще полагат почасово услуги в зависимост от индивидуалната оценката на потребностите на лицата.
Потребителите, които са ползвали услугите "Личен асистент“ и "Домашен помощник“ до 31.12.2017 г. по проект "Предоставяне на интегрирани социално - здравни услуги в община Враца“ на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и искат да продължат да ги ползват, е необходимо да подадат заявление по образец. Личните асистенти и домашни помощници, които също са били по проекта и желаят да продължат обгрижването на потребителите е необходимо да подадат следния комплект с документи:
1. Заявление за участие (по образец); 2. Документ, удостоверяващ трудовия стаж (копие); 4. Автобиография; 5. Документ за завършено образование (копие); 6. Свидетелство за съдимост; 7. Медицинско за работа; 8. Документ за самоличност (копие).
Образците на документите ще бъдат качени на официалния сайт на Община Враца, в раздел „Кариери“. Те могат да се получат и в Центъра за административно обслужване на граждани. Документите се подават лично от всеки кандидат или чрез негов пълномощник в сградата на Община Враца, ул. "Стефанаки Савов” 6, в Център за административно обслужване - гише "Общо деловодство”.
Длъжностите се заемат чрез сключване на трудов договор по чл. 67, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 68, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда, за пълно или непълно работно време. Месечното възнаграждение по трудовия договор е за действително отработено време от личните асистенти и домашните помощници, изчислено като почасова стойност, определена на база минимална работна заплата за 2018 г. В рамките на осигуреното финансиране ще могат да се включват нови потребители само при наличие на остатък от финансовия ресурс.