Желаещите да заемат длъжността директор на Дирекция „Административно обслужване” трябва да имат придобита образователна степен „Магистър” и най-малко четири години професионален опит или придобит най-малко III младши ранг. Директорът е длъжен да подпомага и осигурява осъществяването на правомощията на кмета на общината, като за целта ръководи, включително планира, организира, контролира, координира и отчита административно-правната, информационна и финансово-счетоводната дейност на Община Мездра. В съответствие с действащата административна структура на Общината той ще изпълнява и функциите на главен счетоводител.
Kандидатите за началник на отдел "Общинска собственост, инвестиции, проекти и обществени поръчки“ трябва да имат придобита образователна степен "Бакалавър" и най-малко четири години професионален опит или присъден най-малко III младши ранг. Спечелилият конкурса ще организира цялостната дейност на отдела, ще ръководи, координира, контролира и отчита работата на служителите в отдела, ще организира и координира дейността в направление икономика, търговия и контрол, ще отчита дейността по управление и разпореждане с общинска собственост, ще изготвя тръжни документации и организира провеждането на процедурите по Закона за обществените поръчки, ще участва в подготовката и управлението на европейски проекти.
Минималният размер на основната заплата, определена за тези длъжности, е 420 лв.
Конкурсите ще се проведат в два етапа - тест и интервю с кандидатите. Документи за участие се подават до 21 ноември в Центърa за информация и административни услуги на гражданите.
Желаещите да заемат тези позиции могат да намерят повече информация на интернет сайта на Община Мездра: http://mezdra.bg/