Те са предвидени от разпоредителни сделки за земи - 256 000 лева; от разпоредителни сделки за сгради - 182 020 лв; от учредявана на право на строеж - 600 934 лева; от наем на общински жилища - 38 729 лева; от наем на земи от общински поземлен фонд - 212 969 лева; от наем на общински обекти и терени - 143240 лева. Очакваните разходи за основни ремонти на общи части в сгради в режим на етажна собственост и на общинските жилища са в размер 6000 лева.

Бе взето решение и за сградата на бившата „Здравна служба” на БДЖ, чиято собственост бе прехвърлена на Община Мездра. Тя ще се използва за социални и административни услуги.

Местните депутати приеха внесените предложения за изменение и допълнение на Наредба № 1, относно поддържането и опазването на обществения ред на територията на общината, Отчета за дейността на ОбС и неговите комисии за второто полугодие на миналата година и изпълнението на взетите решения от страна на администрацията. Отчетено бе, че от 62 решения, 44 са изпълнени, а 18 са в процес на изпълнение.

Със свое решение местният парламент възложи на общинската администрация да предвиди средства за временна финансова помощ в рамките на тази година в размер на 20 000 лв на „Транс - Авто - 2015", при изготвянето на Бюджет 2025 г.

По време на заседанието бяха приети отчета на „Екопроект“ - Враца за четвърто тримесечие на миналата година, отчета за изпълнение на Програмата за овладяване популацията на безстопанствените кучета на територията на общината за м. г. и Годишен план за действие на програмата през 2025 г.

В отчета бе посочено, че общият брой на безстопанствените кучета в град Мездра към периода на преброяването е 67, от които 46 са некастрирани, а 21 - кастрирани с трайна маркировка (ушна марка).

В съставните села преброените безстопанствени кучета са 44, от които 5 са с видима маркировка за извършена кастрация. За сравнение, броят на преброените безстопанствени кучета през 2022 г. на територията на Общината беше 171, от които 24 с видима маркировка за извършена кастрация.