Новата визия на магазина предлага по-широка търговска зала – 1227 кв.м, която предоставя възможността за избор от по-голям асортимент стоки и повече удобство при пазаруване. Наличните 121 паркоместа общо за ритейл парка, където е разположен магазинът, допълнително допринасят за приятното изживяване на клиентите.
При реновирането на магазина са приложени най-съвременни подходи за повишаване на енергийната ефективност на обекта – част от усилията на Lidl за опазване на климата и околната среда. Подмяната на климатичната инсталация с нова и по-ефективна осигурява по-ниска консумация на енергия, като се използва и работен агент, безвреден за околната среда. Осветлението в магазина е подменено с LED, което допълнително подобрява енергийната ефективност и осигурява по-висока осветеност
Първите клиенти на обновения Lidl магазин в Монтана бяха посрещнати с много изненади. Веригата зарадва стотици посетители с подаръци още през първия ден от отварянето на обекта, както и с допълнителни отстъпки в приложението Lidl Plus.
И през тази година компанията продължава да обновява търговската си мрежа с цел да осигурява още повече удобство за своите клиенти и служители. Всичко това, заедно с внимателно подбрания асортимент и характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена, превръща веригата в предпочитан избор на клиентите както за ежедневното, така и за седмичното семейно пазаруване.