„Наградата е признание за целия екип на НАП. Получаваме я и защото вярваме, че когато спазването на законовите изисквания е достатъчно лесно и удобно, клиентите ни неизбежно ще го оценят. Наградата е и ангажимент да продължим да подобряваме обслужването на нашите клиенти, включително като развиваме електронните си услуги и каналите, по които ги предоставяме и за напред“, каза по време на награждаването заместник-изпълнителният директор на НАП Милена Кръстанова.
• Общество / Общество • България • 1488 • 0
НАП с награда за обслужване на клиенти
Националната агенция за приходите бе отличена с първа награда в категорията „Подобрение на обслужването“ от Фондация „Граждани срещу бюрокрацията“ на официална церемония вчера.
НАП получава приза заради факта, че практически всички административни услуги могат да бъдат ползвани по електронен път, както и заради силно подобреното качество на обслужване „лице в лице“ в офисите на приходната администрация.