Потребителите могат да използват и собствени устройства, които да свържат с безжичния интернет, за да влязат в сайта на НАП, Портала за електронни услуги на приходната агенция или в сайтовете на други институции и общини.
Служители в офисите на НАП са на разположение да съдействат на всеки клиент, ако среща затруднение при работата си с Портала за е-услуги или има въпроси, свързани с деклариране и плащане на задължения, извършване на справки, проверка на здравноосигурителен статус и други.
Клиентите, които все още не са заявили и получили ПИК от НАП, ще могат да го направят на място в офиса, след което служител ще демонстрира възможностите, които персоналният код дава.
„Обособените WI-FI зони са част от нашите усилия да направим декларирането и плащането на данъци и осигурителни вноски все по-лесно и бързо“, каза Милена Кръстанова, заместник изпълнителен директор на НАП.