Друга новост в Lidl Plus е оптимизираната потребителска кошница. В нея клиентите ще открият списък за пазар, чрез който могат да организират удобно всичко необходимо за седмичното посещение в магазина. Всички промоции, купони, както и предложения с намаление извън Lidl Plus могат да се добавят удобно в списъка за пазар само с едно натискане. Незаменим плюс е и възможността за проследяване на покупките в дигиталната касова бележка. Това е особено удобно при по-големи покупки и техника, като служи за гаранция при евентуално възникнала нужда за връщане на дадена стока.

Сред всички предимства на приложението е и секция “Партньори”, която помага да пестим и извън магазините на Lidl, бърз достъп до информация за най-доброто време за пазар в избрания магазин, както и удължено време за връщане на нехранителни продукти.

Всеки месец Lidl Plus дава възможност и за допълнителни намаления и награди с активации, които отключват по-ниски цени за избрани продукти, които вече надхвърлят 30.

Повече за приложението и лесен достъп за сваляне можете да откриете тук.

.………………..

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 125 магазина в 54 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.