© x.com

Той ще бъде достъпен за ограничен период от време — от вторник, 5 август, до 10 август — в локацията на OddFellows в Дъмбо, Ню Йорк.

"Сладоледът ще бъде перфектно представяне на сладката, кремообразна, богата на хранителни вещества кърма, която всички сме искали да опитаме, но се страхуваме да си поискаме", пише в прессъобщение на фирмата.

Продуктът имитира не само вкуса, но и ползите от истинската кърма, включвайки съставки, обогатени с Омега-3, лактоза, калций, желязо, витамини B и D, цинк и вода за хидратация. Жълтият му цвят е съобразен с този на коластрата – мляко, което според Националната медицинска библиотека се произвежда още през третия триместър и до 25 дни след раждането. Сладките нотки идват от осолен карамел и меден сироп, които придават приятен вкус на сладоледа.

Кампанията идва точно навреме за Националния месец на осведомеността за кърменето и отразява нарастващата вълна на интерес към кърмата. От популярните добавки с коластра в уелнес индустрията до признанията на знаменитости като Кортни Кардашиян и Ашли Греъм, които споделят, че са опитали собствената си кърма, темата постепенно се измести от забулено табу към широка обществена интрига и потенциални приложения.

Екипът на PEOPLE имаше възможност да опита този сладолед, който предизвика широка обществена реакция, и признава, че макар първоначално да са били скептични, в крайна сметка лакомството се оказа сладко и приятно.

В чест на премиерата Frida организира будка за сладолед с вкус на кърма в OddFellows, където всеки ден от сряда до неделя между 12 и 13 ч. се раздават безплатни топки от десерта.

Освен това, кутии с този специален сладолед ще бъдат налични за доставка в цялата страна чрез Frida.com. /Vesti