
Най-голям относителен брой жалби има по
отношение на надписани сметки, които са 650 (15,16%). За проблеми с
роуминга има 400 жалби, като по думите на Божков 50% от тях не се
отнасят до роуминг. В студиото на БНТ Божков коментира, че много хора
бъркат понятието роуминг и уточни, че за роуминг става дума, когато сте в
чужбина, като използвате услугите на един оператор, но говорите в
мрежата с други оператори.
Все пак по отношение на роуминга имало и "подла" практика от страна на
единия оператор, макар че Божков не каза кой. Ето и какви бяха точните
му думи: "Не е тайна, че някои оператори започнаха да хитруват. Някои от
тях деактивираха услугата за роуминг с цел да се закупят нови планове
на по-висока цена. тъй като това не беше подето от другите мобилни
оператори този оператор си коригира политиката. Мисля, че имахме
коригиращо поведение на пазара и на самия регулатор. Повечето от тях се
опитаха да прикрият част от тези опити са повишаване на техните пакети
чрез различни хватки".
Източник: actualno.com