Община Берковица се представи с богат набор от рекламни материали: два вида брошури за Берковица, дипляни, туристически карти за Берковски Балкан и за Северозападен Балкан, брошура „Неоткритата тайна на Западна Стара планина“, дипляна за Етнографския музей, флаер за културен и спортен календар на Община Берковица за 2018 г., флаер за Първи северозападен фестивал на духовата музика, визитки и дипляни на местата за настаняване.
Освен с печатни издания, общината се представи и с богато украсен щанд с берковска керамика, ръчно тъкани пана и дърворезба, тематични банери за Музеен комплекс – Берковица и банер за Фестивала на духовите музики. Интерес за посетителите е предизвикал богатият асортимент на минерална вода „Ком“, както и фактът, че тя се бутилира в с. Бързия. На гостите бяха подарени дискове на Берковската духова музика – една от емблемите на Берковица и на България, и берковска баница.
Интерес към Община Берковица са проявили многобройни туроператори и туристически агенции: фирми, специализирани в организирането на ученически почивки; общини, провеждащи туристически изложения; туристи, посещавали Берковица и желаещи да видят града под Ком.
При откриването на изложението щандът е посетен от официалните гости – г-жа Ирена Георгиева – заместник - министър на туризма, г-н Даниел Панов – кмет на Велико Търново, представители на туристическия бранш, както и от домакините от Царевград Търнов, които са изразили задоволството си от богато подредения щанд.