Идеята на технологията е да помогне на потребителите да откриват повече информация по-бързо и лесно за обекти, дрехи и други стоки в снимките. Зукърбърг дава за пример две потенциални ползи от технологията. Едната е да отворят избрана от тях снимка и да използват търсачката, за да видят какви дрехи носи заснетият човек и да получат оферти от онлайн магазини за тях.

Друг пример е използването на търсачката в собствените си снимки, които са направили с телефона си. Така ще могат да получават информация за обектите, които са заснети и отново - потенциални оферти за купуването им.

"Когато намерите нещо интересно за вас, ще може да го натиснете и ще видите сходни продукти, които се продават от онлайн магазини. Смятаме, че визуалната търсачка ще бъде много полезна в Instagram", Казва Зукърбърг.

Паралелно с това Facebook подготвя още новости за онлайн магазините си. Компанията ще пусне Facebook Shops в Marketplace и WhatsApp. Това ще позволи на търговците да създават онлайн магазини в чат приложението.

Също така Facebook подготвя и пускането на повече възможности за насочване на рекламите на магазините към конкретни потребители. Например на базата на личните им предпочитания за пазаруване. Зукърбърг казва, че компанията обмисля и предлагането на реклами със специални оферти, които са персонализирани за конкретния потребител, но за сега това е идея без конкретен срок за реализация.

Източник:Vesti.bg.