„Ние считахме, че има неравноправна клауза в общите условия и тя се състоеше в това, че ни принуждават да заплащаме прекомерно високи неустойки при предсрочно прекратяване на срочни договори“, бе категоричен Маргаритов.
По думите му все още най-голям брой от жалбите, които постъпват в комисията, са свързани с телекомуникационните услуги. Те са свързани както с нелоялни търговски практики от страна на операторите, така и с неудовлетворени рекламации за дефектни стоки, административни нарушения и лошо качество на услугата.
Шефът на КЗП добави, че въпреки големия брой на сигналите на годишна база в последно време оплакванията непрекъснато намаляват. „Обяснявам си, че делът на оплакванията е толкова голям, тъй като това е най-често ползваната услуга“, заяви той.