Информация за адресите и работното време на
центровете за клиенти на ЧЕЗ на територията на Западна България може да
се получи на информационна линия 0 700 10 010, както и на сайтовете
cez.bg и cez-rp.bg.
В извънредната ситуация е препоръчително клиентите да посещават офисите
на центровете за обслужване на клиенти само в краен случай и при
неотложна необходимост, като за връзка с компанията използват
възможностите за дистанционен контакт – информационна линия 0700 10 010,
имейли info@cezelectro.bg и klienti@cez-rp.bg, корпоративните сайтове
cez.bg и cez-rp.bg, както и фейсбук профилите @cezelectrobg и
@www.cez.bg.
Проверка на текущи задължения за електроенергия може да бъде направена
чрез sms. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms
на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може
да се намери във фактурата за електроенергия.
Клиентите, които
получават своята месечна фактура на хартия по куриер, могат да заявят
електронна фактура напълно безплатно чрез обаждане на 0700 10 010 или
онлайн на сайта www.cez.bg , секция „Е-услуги“.
В „Е-услуги“ клиентите
на ЧЕЗ могат да се възползват и от други дистанционни методи на
обслужване като деклариране на показания, справки за текущи ремонти и
аварии и др.
• България • 657 • 0
ЧЕЗ възстановява обичайното работно време на центровете за обслужване на клиенти
От днес – 26 май, центровете за обслужване
на клиенти на дружествата на ЧЕЗ в България ще осъществяват своята
дейност с потребители в обичайното си работно време. От 16 март до
момента, работното време на клиентските центрове бе временно променено
поради предприетите мерки за защита на клиенти и служители, свързани с
ограничаване разпространението на вирусни инфекции по време на
извънредното положение.