Това съобщиха от пресцентъра на електроразпределителното дружество. От изпратените sms-и за периода януари – юни средно на месец около 5 процента са за проверка на сметка, а с останалите 95% дружеството е напомнило на клиентите, че са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си. Проверката на задължението за използвана електроенергия се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифен план. Всички разходи по изпращане на информативнитеsms-и се поемат от „ЧЕЗ Електро България“ АД.
Sms услугите са достъпни за клиентите на мобилните оператори М-Тел, Теленор и Виваком. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg, с изпращане на кратко съобщение на 170077 с текст 12-те цифри на клиентския номер, в центровете за клиенти на ЧЕЗ и в офисите на „Изипей“. Регистрацията за sms услугите на ЧЕЗ Електро е безплатна. При регистрация чрез sms на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на цената.
Получаването на електронни известия преди прекъсване на захранването е напълно безплатно за клиентите на ЧЕЗ Електро. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията. При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това компанията на денонощния телефон 0700 10 010, на zaklienta@cez.bg или в център за клиенти на ЧЕЗ.
Източник: focus-news.net