От началото на инициативата за участие са регистрирани над 30 милиона касови бележки на обща стойност 417 милиона лева. До момента данъчните са раздали 51 предметни награди – телевизори, лаптопи, телефони и др., както и 11 месечни награди от 2 000 лв.
От НАП отчитат, че интересът към Лотарията е постоянен, като за участие в седмичните игри се регистрират по около 800 хиляди касови бележки, а за месечните – се състезават средно по 2 ми лиона. В последните дни преди тегленето на голямата награда, интересът рязко се засилва, отчитат от НАП.
За област Враца от началото на играта са регистрирани общо 600 250 броя касови бележки, като 25 040 от тях са от ПОС устройство. Средният брой касови бележки на един потребител е 363. Общата стойностна регистрираните фискални боновев областта е близо 8.6 млн.лв.
Лотарията с касови бележки доби популярност и в социалната мрежа Фейсбук. Там страницата на играта - https://www.facebook.com/kasovbon, има над 6000 последователи. Над ¼ от феновете на Лотарията във Фейсбук са от столицата, а 75% - са жени.
От НАП уточняват също, че с изтеглянето на печелившия за втория сезон на Лотарията с касови бележки, играта не приключва. Веднага след като приключи регистрирането на бележки за 50 000 лв., започва новият, трети, сезон.
В данъчната лотария имат право да участват всички български граждани, които са навършили 14 години и регистрират фискалните си бонове в интернет, на специално създадения за целта сайт – www.kasovbon.bg. Както и през предходния сезон, данните, които трябва да бъдат въведени за участие, са стойността на покупката, датата и часа, в който е издадена касовата бележка. Няма ограничения за минимална или максимална стойност на покупките, допълват от НАП.