Според проучвания на Центъра за безопасен интернет българските учители много по-бързо и гъвкаво са организирали средата за реално обучение и контакт през интернет в сравнение със своите европейски колеги. Заключенията са от сравнителни партньорски наблюдения на организацията във Франция и Великобритания, казва координаторът на центъра Георги Апостолов.
"В големи западноевропейски държави това се случваше като съобщение - кой урок да се подготви, след това изпращане на тест, попълване на тестове и проверки, без реално присъствие на учителя. Докато при нас много учители се постараха и действително водеха уроците онлайн."
Дистанционното обучение у нас е ангажирало и близо 80 процента от родителите. Същевременно удълженият престой в онлайн средата провокира редица рискове за физическото и психическото здраве на децата.
Източник: БНР